ניהול של סוכנות רכב הוא דבר מורכב באופן טבעי וחלק בלתי נפרד ומהותי מהעבודה השוטפת הוא שיחות עם לקוחות, מתעניינים וכמובן עם יבואני הרכב. כאשר הכל מתנהל כשורה, אין יותר מדי במה להתעסק והכל יכול להתנהל על מי מנוחות, אבל המציאות מראה שבמקומות עבודה כאלו, עם התקשרות כל כך גדולה בין גורמים שונים, יש הרבה פעמים תקלות מסוגים שונים וזה משהו שצריך לדעת לנהל בצורה חכמה. לקוח שהבטיחו לו X וטוען כי הבטיחו לו Y, יבואן רכב שמסר פרטים חשובים שלא נרשמו ונשכחו או צורך אמיתי להבין איזה צד טועה ואיזה צד צודק בוויכוחים שונים – כל אלו קורים על בסיס כמעט שבועי ולכן חשוב למצוא פתרון חכם ויעיל שיעזור במצבים כאלו. הדבר הנכון ביותר שאפשר ומומלץ לעשות זה להקליט את השיחות, אך נראה שהאפשרות של הקלטה פנימית היא לא יעילה ולא מקצועית דיה. אנחנו רוצים להכיר לכם את וויסנטר, דרכם אנו ממליצים לבצע את הקלטת השיחות בעסק שלכם מעתה והלאה.

איך עובד השירות?

מדובר בשירות חכם ומתקדם ביותר, אך כזה שהוא פשוט מאד להבנה ועוד יותר פשוט לתפעול. מרגע שמתחברים למערכת כל השיחות של העסק, היוצאות והנכנסות מוקלטות באופן אוטומטי. כל שיחה מומרת באופן מיידי לקובץ 3MP ונשמרת תוך דחיסה לנפח אחסון נמוך בתיקייה ייעודית. אל השיחות ניתן לגשת בקלות דרך ממשק חכם וניתן לגשת לשיחות בקלות ולמצוא אותן דרך השעה בה הן נעשו, אורך השיחה, מספר המתקשר וכן הלאה. השירות המתקדם יסייע לכם לנהל את מערך הקלטת השיחות באופן חכם וכך שום שיחה לא תיפול בין הכיסאות ושום דבר חשוב לא יתפספס.

חשוב מאד לציין שעם השירות של וויסנטר אין צורך בציוד נלווה, הבנה טכנולוגית או כל מאמץ תפעולי שהוא. ניתן לסנכרן את המערכת עם תוכנות ה-CRM שלכם וכך לקבל התראה על כל שיחה שהוקלטה וכן להעביר את השיחה ישירות לתיק הלקוח הספציפי.

הקלטת שיחות לעסקים: הפתרון של וויסנטר הוא מה שאתם צריכים

למה להקליט את השיחות?

ובכן, דיברנו על כך בקצרה בהתחלה אבל חשוב לרדת לעומק של הדברים. אתם כבר יודעים שעסקים מהסוג שלכם מתאפיינים בעסקאות בסך מאות אלפי שקלים ולפעמים אפילו יותר. במצבים הללו, כל טעות, חוסר הבנה או קצר בתקשורת ביניכם לבין הלקוחות, עשויים לעלות קודם כל במחיר כספי עצום, אבל חשוב מכך לפגוע בשמכם הטוב. בעזרת שירות הקלטת שיחות אפשר לנטרל לחלוטין את הבעיה הזו ולגשת בקלות רבה לכל המידע החשוב שאתם צריכים בכל שלב. אם תשאלו אותנו, הקלטת שיחות זה משהו שצריך להיות בכל עסק כמעט, בוודאי בעסקים שההתקשרות הטלפונית עם לקוחות וספקים היא חלק מהותי מהעבודה שלהם. יחד עם זאת, כשמדובר על עסקים עם מחזור עסקאות נמוך ותהליך רכישה מורכב פחות מרכישת רכב שהיא מורכבת כמובן, זה אולי לא הדבר הכי נורא אם לא יהיה שירות כזה. לעומת זאת, כשמדובר על תחום מכירת רכב זה כבר קריטי למדי.

נסו את השירות ללא התחייבות

זכרו שבימינו לא צריך להתחייב על שום דבר וגם לא על שירות הקלטת השיחות. אפשר לנסות אותו לתקופה ולראות איך זה עובד ולהחליט בהמשך אם זה מתאים או לא. מרבית העסקים ובפרט סוכניות הרכב שמתחילים לעבוד עם וויסנטר מוצאים שלשירות שהם מציעים יש יתרונות רבים וזה משהו שבהחלט מקל על העבודה השוטפת ואנו בהחלט ממליצים גם לכם לנסות זאת בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *