בעלי סוכנות רכב: האם יוטיוב הוא אפיק השיווק המומלץ עבורכם?

התחרות בעולם מכירות הרכב היא גדולה מאד. בין אם מכוונים לשוק הפרטי או המסחרי, קיימים כיום מספר רב של יצרנים, יבואנים וסוכנויות בשוק. המשמעות של כל זה לבעל סוכנות למכירת רכב היא שצריך למצוא כל הזמן אפיקי שיווק חדשניים, כאלו שיתנו תמורה מעולה להשקעה ויצרו ערך ארוך טווח. סוכנויות רכב נתקלות במגוון רחב של לקוחות הנחלקים לא רק לעסקיים ופרטיים, אלא גם לפי פילוחים של גיל, מגדר, מיקום גיאוגרפי ועוד. לכל אחד כדאי להתאים את המסר השיווקי שלו, ממש כמו שנתייחס באופן שונה ללקוחות שונים הניגשים אלינו בסוכנות הרכב. במאמר הזה אנחנו נציג לכם אפיק שיווק מיכול לענות על כל האתגרים שהצבנו כאן: יעילות וכדאיות, ערך שיווקי ארוך טווח ויכולת לפלח קהלים. האפיק הוא ערוץ יוטיוב – המשיכו לקרוא ותגלו מדוע הוא מתאים במיוחד לצרכים שלכם.

ערוץ יוטיוב – מביאים את סוכנות הרכב ללקוח הביתה

סרטונים ביוטיוב יכולים להתחיל את תהליך המכירה, במקום בסוכנות הרכב שלכם – כבר בבית שלל הלקוח הפוטנציאלי. לרוב, קיים חשש אצל מי שרק נכנס לזירת היוטיוב מכך שלא יצליח להגיע למספיק צופים ולכן כל ההשקעה לא תצדיק את עצמה. אז למרות שהחשש מוצדק, יש לו פתרון. ניתן לרכוש צפיות אשר יקפיצו את הפופולריות של הערוץ כבר מהימים הראשונים. לשירותי צפיות ב-youhoo יש פוטנציאל להביא את הערוץ שלכם להצלחה תוך זמן קצר יחסית. כאשר השירות מתבצע על ידי חברה עם נסיון, הצפיות אשר נרכשות מקדמות את הסרטון בשני מישורים: הראשון הוא בתוך האלגוריתם של יוטיוב אשר מציע את הסרטון לפי פופולריות ליותר צופים. השני הוא בנכונות של משתמשים לצפות בסרטונים שלכם. ככל שיש לסרטון יותר צפיות, כך יש יותר הערכה וסקרנות לגביו.

בעלי סוכנות רכב: האם יוטיוב הוא אפיק השיווק המומלץ עבורכם?

סרטון כמקדם מכירות רכב

רכב הוא מוצר מורכב, יקר ושההחלטה לרכישה שלו 'מתבשלת' במשך חודשים רבים, לעיתים אף למעלה מזה. הרוכש הפוטנציאלי של המותג אותו אתם מוכרים בסוכנות רוצה לראות ולהרגיש את הרכב. הוא רוצה להבין בדיוק איך נראים המושבים, הדשבורד והריפודים. הוא רוצה לקבל הרגשה לגבי הנהיגה וגם איך הרכב נראה מבחוץ כשהוא נוסע. את כל זאת קשה להעביר בתמונות. מצד שני, גם פרסומות בטלוויזיה לא מספקות חלק גדול מהסקרנות של אותו לקוח. סרטוני יוטיוב הם המדיה המדויקת להראות את הרכב, להתעכב על אלמנטים שונים או אפילו לייצר סרטונים המיועדים לנושאים שונים. ישנם לקוחות פוטנציאלים שמאד מתעניינים במנוע ובטכנולוגיה שלו. אחרים רוצים להבין בדיוק כמה מטען ניתן להכניס לתא המטען והאם הוא מצויד בתאורה או ברצועות קיבוע לחפצים השונים, ובאפשרות לסדר אותו באופן חכם ונוח.

תנו לצוות המכירות בסוכנות הרכב שלכם לצלם סרטונים אשר יוכלו לשמש ככלי מכירתי בכל יום ובכל שעה, גם כאשר הם בחופשה. יוטיוב הוא מעין שלוחה של סוכנות הרכב שלכם אשר פתוחה בכל שעה ומספקת מידע מדויק ועשיר לכל סוג לקוח.

לבסוף, יש להבין שערוץ יוטיוב מצליח דורש גם השקעה מסוימת בהפקת התכנים. תוכלו ליצור את התכנים באופן עצמאי או להשקיע בהפקה מסודרת עם אנשי מקצוע. לא משנה באיזו דרך תבחרו, הסרטונים שתפרסמו יוכלו לשמש אתכם לאורך תקופה ארוכה מאד, אפילו שנים קדימה. עם הזמן תגיעו לקהלים הולכים וגדלים אשר יצדיקו את קיום הערוץ. נזכיר שבהשקעה לא גדולה תוכלו לרכוש צפיות וליצור ערוץ יוטיוב מצליח המהווה מקור מידע עשיר ואמין לכל מי שמחפש רכב.

נגישות