ארגונים רבים מנהלים את משאביהם ואת תהליכי העבודה השונים שלהם באמצעות מערכת ERP, אבל חשוב לדעת שיש פתרון שמיועד באופן ספציפי לעולם יבואני הרכב. הכירו את מערכת ה-ERP של תפנית, המותאמת אישית לתהליכים העסקיים הייעודים למגזר הזה.

מותאם למגזר

מערכת ה-ERP תפנית מיוחדת, בכך שהיא מותאמת לתהליכים העסקיים במגזרים ספציפיים בהם היא מתמחה, ואחד מהם הוא תחום יבואני הרכב. לכן, אם אתם מחפשים תוכנה לניהול משאבים המתאימה ליבואני רכב, מדובר בפתרון מושלם. זאת מאחר שתפנית מותאמת לתהליכים העסקיים המקובלים בתחום ונותנת מענה ייעודי עבור מגזר זה. למעשה – היא מהווה פתרון שהוא "בסט אוף בריד" בכל מגזר שאליו היא מותאמת, ותאפשר לכם לנהל את משאבי העסק שלכם באופן יעיל ומותאם לכם אישית.

מצוינות והתפתחות מתמדת

את מערכת תפנית מפתח מזה כשני עשורים, בית הטכנולוגיה הגדול בישראל – חטיבת מערכות עסקיות בחברת מטריקס. למעשה, המערכת נמצאת בפיתוח ושכלול מתמיד, ובה באים לידי ביטוי ניסיונה העשיר של מטריקס בתחום ה-ERP והידע הרב שלה, על דרישות השוק המקומי. ריכוז הפיתוח בצורה כזו בגוף מקצועי אחד, גם מסייע לאינטגרציה בין כל מרכיבי התוכנה.

התאמה ליבואני רכב

בתור מערכת ERP, תפנית כוללת גם מודולים גנריים לניהול שוטף של הארגון. למשל ניהול פיננסי, ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, ניהול קשרי לקוחות וניהול ארכיון. היא מיועדת לעסקים גדולים ומאפשרת להם התאמה מתקדמת לדרישותיהם המיוחדות. עם זאת, היתרון המיוחד של תפנית הוא בהתאמה מראש למגזרים ספציפיים שונים. נדגים זאת, באמצעות הצגת כמה יכולות של תפנית, בהקשר יבואני רכב:

מנהלים את הארגון שלכם עם מערכת ERP רגילה? המערכת של תפנית עומדת להפתיע אתכם

יבוא רכבים

את הפעילות הבסיסית של יבוא הרכבים לארץ תוכלו לנהל כבר מהתחלת השימוש במערכת, לכולל רישום מצב הרכב בכל השלבים – מוכנות למשלוח בחו"ל, משלוח הרכב לארץ, התחשבנות מול ספקים, כניסה למחסני ערובה ("בונדדים") וכדומה. כמו כן, המערכת תומכת בשימוש במסופונים לניהול מלאי.

ניהול דגמים ומחירונים

המערכת תקל עליכם את ביצוע רישום הדגמים והמחירונים, מחירים, מיסוי וכדומה. זאת, כולל הכנסת שינויים שונים בהם, בהתאם להחלטות יבואן על מבנה דגם ובכלל.

ניהול מכירות

תפנית תסייע לכם לנהל בצורה היעילה ביותר, את הפעילות החשובה של מכירות רכבים ואת ניהול צוות המכירות עצמו. תוכלו לנהל לידים באופן מתקדם, תוך ריכוזם ממקורות שונים, בין אם זה לידים שהגיעו דרך שיחות טלפון, דרך האתר שלכם או מכל מקור אחר.

ניהול לקוחות

תוכלו לשמור ולגשת בנוחות ובמהירות לכל המידע שנוגע לניהול הלקוחות. זה כולל הצעות מחיר, הזמנות, מכירות, ואפילו לנהל נסיעות מבחן.

ניהול קריאות שירות

סיוע בטיפול בקריאות שרות, לכל אורך הדרך, החל מפתיחת קריאת השרות ועד לסגירתה. תפנית מספקת מענה, גם לניהול טכנאים ומתן שרות בשטח, כולל אפליקציה שמסייעת לדיווחים מהשטח. מנגנון לניהול מרכזי שירות מאפשר טיפול יעיל בכל תהליך הסיוע ללקוח: ניהול תור הלקוחות, קליטת הרכבים, הפניה למחלקות, הצעות מחיר, גבייה ושחרור הרכב. כמו כן, ניתן לנהל באמצעות תפנית את מחסן מרכז השרות.

לסיכום

מערכת ה-ERP של תפנית היא הפתרון האידיאלי לניהול משאבי העסק בתחום יבואני רכב. כדאי להכיר ומומלץ לנסות, ואם תרצו עוד פרטים, תוכלו לבקר באתר החברה ולהתרשם ממגוון התכונות שיש למערכת להציע לכם. אין ספק כי מערכת זו פותחה בעמל רב כדי להתאים למגזרים ספציפיים ולהעניק להם את הפתרון המיטבי לניהול התהליכים העסקיים שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *